2017 trends

Ciao a tutte!
Dopo una pausa abbastanza lunga sono tornata al mio blog. Avevo tante cose da fare allora non avevo così tanto tempo per mantenere il mio blog.
 Mi scuso tantissimo e oggi vi vorrei presentare le tendenze del 2017.

La prima tendenza che a me sinceramente piace moltisimo sono i leggings. Mi piace questa tendenza perchè sono una ballerina e adesso posso indosare i miei vestit anche fuori la sala di ballo (e comprarne nuovi). Miei preferiti sono i leggins con le ghette e poi i leggins con i detagli della rete. 



L' altra tendenza è colore rosa. Anche questo trend mi piace tanto, perchè adoro colore rosa anche se non si vede. Rosa adoro e mi piace vestirla allora perchè non provarla come un nuovo trend? 



Un altra tendenza che non mi lascia dormire sono i jabot. I jabot sono romantici e si indosserano dapertutto.  A me piaciono sopratutto sulle camicie.


L' altro trend di questo anno saranno le ciabatte. Sono super comode e ci sono tanti diversi stili.

L' ultima tendeza che mi colpisce veramente molto sono i statement sleeve. Anche questo trend mi semba molto romantico sopratutto quando si collega con i jabot. Secondo me questo sarà alla grande.

Ahojky všem!
Po docela dlouhé pauze jsem se vrátila k blogování. Mám toho teď docela dost na starost, takže jsem bohužel neměla čas.
Jsem zpět a dneska bych vám chtěla představit trendy roku 2017

První trend, který se mi upřímně velmi líbí jsou legíny. Líbí se mi, protože jsem tanečnice a mám jich spousty a můžu je nosit i mimo taneční sál (a taky si koupit nový že jo :D) Mými favority jsou legíny se třmeny a dále také s různými průstřihy.

Další trend, který mě zaujal je růžová barva.  Tenhle trend je v oblíbenosti hned v závěsu za legíny. Miluju růžovou, ikdyž to není moc vidět. A proč si ji nezkusit obléct jako jeden z trendů pro letošní rok?

Dalším trendem, který mi nedá spát jsou volány. Jsou moc romantické a budou se nosit všude. Nejvíce se mi líbí na košilích, které hodně oživí.


Další trend pro tento rok jsou pantofle (někdo by tomu spíš řekl cukle?). Jsou super pohodlné a dají se pořídit v různých stylech.

Posledním trendem, který mě opravdu velice zaujal jsou výrazné rukávy. Tento trend mi také připadá velmi romantický, hlavně když se spojí s volány.  Tenhle trend bude podle mě bude pecka.








via: voguehaus.com, aelida.com, pursuitofshoes.com, www.fashionablyidu.com, www.masha-sedgwick.com, www.justatinabit.com, harperandharley.com, teetharejade.com

Comments

Carol and Vero said…
Thanks for this post - always nice to know about the trends :)

Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
GIVEAWAY - Aussie!
"Great outfit idea, thank you for the work you put into your blog!!!
"
I appreciate reading great content as yours :)) Muah
Hadasah || www.styletolove.com
You've got Style to Love! I love your blog!!!
xox
Hadasah || www.styletolove.com
Obsessed with this post! Your style is so on point! xo
Hadasah | Style to Love
www.styletolove.com

Popular Posts